پرفروش‌ترین خودروی جهان در ۲۰۱۲
بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, :: 14:6 :: نويسنده : پیام عب

این در حالی است که دو روز پیش نیز گروه فولکس واگن (آلمانی) از افزایش فروش خودروهای خود خبر داد. پورشه و آ اودی در سه ماهۀ اول سال جاری بالاترین میزان فروش را داشتند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی ژورنال دونت، پورشه و آ اودی- خودروهای گروه فولکس واگن(آلمانی)- در سه ماهۀ اول سال جاری به دلیل افزایش تقاضا در چین و ایالات متحدۀ آمریکا شاهد افزایش فروش محصولات خود بودند. این در حالی است که بازار خرید و فروش اتومبیل‌های نو در اروپا در وضعیت بسیار بدی به سر می‌برد.

گفتنی است در ماه مارس با ۳% افزایش، تعداد ۱۴۷.۷۰۰ عدد آ اودی فروخته شده است. گروه آ اودی در بیانیه‌ای اعلام کرده است که در سه ماهۀ اول سال، افزایش ۶.۸ درصدی(۳۶۹.۵۰۰ عدد) در میزان فروش بسیار قابل توجه بوده است.

گروه آ اودی قرار است با اتکاء به مدل جدید A۳ اسپورت بک- که در حال وارد شدن به بازار است- و همچنین خودروی سواری-خانوادگی A۴، SUV و به خصوص Q۵ که از افزایش ۱۵.۶ درصدی در فروش برخوردار بوده است، باز هم شاهد افزایش فروش در محصولات خود باشد.

افزایش فروش این دو خودرو در ایالات متحده آمریکا(با ۱۲.۲۵۳ عدد) رقم ۱۴.۴% و در چین (با ۳۴.۸۶۴ عدد) ۱۰.۷% بوده است. پورشه و آ اودی همچنان بر افزایش فروش خود در چین و ایالات متحده آمریکا حساب کرده‌اند. چین دومین بازار پورشه در سطح جهان است. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها